Sömnproblem...


... Klockan är 05.00 å ja kan inte sova..
Har inte kunnat sove nån normal tid på lääänge & ja vet inte varför..
Kan vara hur trött som hellst men när ja lägger mej blir ja bara pigg /=
Nån som har förslag på hur man kan somna?

Ända gången ja sover bra är när jag sover med Robban, när ja inte är ensam..
Men vadå, det kan ju inte alltid vara nån med mig, å ja måste ju kunna sova
när jag är ensam?

Har försökt med allt möjligt, kolla på film.. Kollat tråkiga filmer som jag är less på & allt..
Försökt med musik, utan musik...
Bara legat & blundat i tusen år...
Men somnar bara mot morgonen..
Har försökt vare vaken ett helt dygn också...

Sitter just nu & dricker vamr choklad & lyssnar på Dj Tiesta, tråkigt som fan & heldött på internet..
Håller på tråka sönder totalt, funderar på att försöka sova igen, kanske spela lite playstation?
Men har inga roliga spel, är bara less på alla..
Men har lånat Sagan om Ringen av Robban, å de ha ja inte spelat än så får väll kanske ta & göra det..
Så vi hörs, byyyee


Hade nyss lite myyspyys me Wilma också, är hom inte vacker säg? =)



Kommentarer
Postat av: malinm

Att vi orkar vara uppe nu äns :O

2008-07-25 @ 05:14:21
URL: http://malinm.se
Postat av: ejmis

Jobbigt att vara sömnlös =/

2008-07-25 @ 05:34:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Cissy

Malinm: jooo :|

2008-07-25 @ 18:58:37
Postat av: Cissy

ejmis: Ah, som fan :(

2008-07-25 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback