Har ingen plattång...


... FAN, min plattång pajja imorse :O
Så nu kommer jag totalt dö, jag MÅSTE få platta håret...
Så idag vart den en mössdag där Cissy ser uppstoppad ut..

Men jaja, måste försöka lösa det, men hur?
Jag har inga cash just nu så ja kan köpa nya...
Aja, sitter på skolan nu och har precis haft lektion, Pedagogiskt Ledarskap..
Jag satt & renskrev en uppgift som ja sen ändå måste göra om, men de va bara för att de skulle se ut som jag gjiorde nått...
Åsså prata jag med min älskling i telefon samtidigt, de ända bra med idag...

Vill bara hem nu, väntar på tåget som går klockan 12.30, men stannar då till i Erikslund en liten stund först, sen tar jag bussen hem eller till Fränsta eller om mamma hämtar eller nått förfan för hon ringde nyss & berätta hon va på väg till Sundsvall och hon börja tjöta om Wilma så hon skulle köpa käk till henne så måste mata henne fast jag inte har lust ens att sätta fötterna i den där jävla lägenheten...
Men tar väll 2 minuter..
Sen hem och vara barnvakt, Rasmus kommer och stannar tills på onsdag kväll?
Tror jag det var...

Men men, ska väll ta på mej alla tusen lite kläder nu så ja slipper frysa och börja dra, byebye..

Oj, nu fick ja hjärtattack, nån krossa rutan bakom mej & nu låter den så de låter som resten rasar ihop sen så ska väll kolla till de nu hur de gick å så, hej hej.



Kommentarer
Postat av: anna

mohaha du lyckas ju med allt:D<3

2008-11-17 @ 14:26:11
Postat av: Cissy

Jaah :O Bara ja rör i saker dör dom =|

2008-11-18 @ 20:50:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback