I i i illrar i f f f farten...


Ja nu nyss var Erika förbi med sina pälsbollar & nu har ja fixat i ordning saker & ting åt dom
och dom springer runt och utforskar mitt rum, faan så mys & få ha dom här =)
Och va fiina dom är, båda två har bleve mycket vitare i pälsen, de ä jättesött & kameran
slet man fram direkt men inte fan har dom tid att vara med på bild nu ;)
Allt för mycket att utforska...

Min älskling är här också, har vare här sen i Onsdags...
och självklart har jag smittat ner honom också :O Fan ta mej, haha..
Nää, rätt åt han som vill vara med mej ;)
Men bäst för han, för är så glad över att få vara med min älskling, han är bäst...
Min söta Maräng Robban...

Vi har båda sjukat oss och tage de chill, haft lite nörd dagar framför datorn...
Äre bättre till helgen drar vi till Julmarknad på Söndag å se om man träffar på nå kändisar ;)
Alltid trevlans...

Nepp, nu äre dags & kolla min bilddagbok & se va folk har laggt ut för roliga pic's ...
De kommer komma massa illerbilder som vanligt nu en vecka framöver från mej,
så det är bara att stå ut, men jag ÄLSKAR illrar :)
Å dessa små tötnosar =D

Illerpussar på er alla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback