Känslor som är obeskrivliga...


... Går inte förklara med ord vad jag känner för dig Robin Kristian Hansen, du betyder så jävla mycket...
Jag älskar dej över allt annat, varje gång ja får träffa dej så pirrar det i magen fortfarande, jag är så jäävla käär...
Mitt hjärta bara dansar av glädje & få se dej le är det bästa som finns & höra orden du älskar mej... <3
Allt är så underbart perfekt med dig, jag hoppas bara att du förstår va du betyder för mej...
Vill aldrig att du lämnar mej, gör inte de...
Jag skulle krossas toltalt, då finns det isf inga ord som förklarar hur krossad ja skulle bli...

Det är du och jag för alltid hoppas jag...
Jag älskar dej, din kropp. din insida, jag älskar att ha sex me dej, jag älskar ALLT...
Du gör mig lycklig... <3





Kommentarer
Postat av: Anna

robban är en åsna:D

2008-12-01 @ 20:51:22
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Näähää, han är en säl xD Med en saftig stor päronsplit ;)

2008-12-04 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback