Lägger in bilder...


... Ja, skriver väll här medans ja håller på att lägga in bilder från kameran...
Dålig har ja bleve på att ta kort också :O Måste skärpa mej, och finns fan snart inga kort på mej...
Ja som bruka vara så egosexuell...
Men när ja har långt hår igen då kommer de bli kort som fan på mej bara så ni vet ;) ...

Jaja, var hemma idag från skolan, för haft mensvärk...
När de va lite bätte över dagen hjälpte jag mamma med lite städning...
Annars har jag bara tage de lungt & haft ont & vare irriterad som fan mest hela dan...
Icke bra, men imorrn blir de la skola iaf om ja inte har ont då också =O
För då pallar ja fan inte...

Inte är ja trött än heller, men behöver ju sova snart för att orka... /=
Jag saknar min pojkvän :( Vill till han snaart...
Ska vara med han i helgen =) <3

Sen på Måndag tror ja de blir hem till Anna och fixa hennes hår ^^,
De ska bli kul =D

Men men, nu är bilderna färdiga...

GoNatt! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja och håret måste bli bra:D

2008-11-20 @ 18:59:21
Postat av: Carro

=)

2008-11-23 @ 22:05:08
URL: http://sandraocarro.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Antar de är du som svarat utan namn, men ja sla göra så gott ja kan =D

2008-11-24 @ 11:50:48
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback