Mamma, Pappa, Robin, Jag & Sprit...


Jaaaru, igår tog jag & Robban de bara chill...
De va middag här igår å mamma hade bjudi hit Marco & Oliver, de ä väll alltid lite småtrevligt..
Så alla satt & smådrack lite utom jag & Oliver, haha.. Jäkla "alkolister" ;)
Och pappa söp ner Robbe Bobban, jädra farsa man har xD
Men han är underbar <3

Sen vid 12 tiden gick jag & Robban & duscha & gick & kolla klart på filmen vi hade
börjat kollat på under dagen, College, helt okej =D Lite rolig, men en del var överdrivet...
Men värd att se...
Sen hade vi lite mys, & han massera mig innan vi somna...
Ja säger ju det, han är UNDERBAR & såå hiimla mysig...

Men men, ska hämta pappas bärbara nu & sätta mej & mysa breve min bästaste pojkvän Robin...

See Yaaa Bitcheees...



Kommentarer
Postat av: anna

jag måste ocjkså få komma hem till dig på party med dina päron:D

2008-12-01 @ 20:52:01
Postat av: Cissy

haha, inget & partta med ;)

2008-12-04 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback