"Min Drömresa"...


... Ja i veckan har ja vare på skolan utan & skite i nån lektion & det.. *Fett Stolt*...
Men men, har ju börja löst upp saker & ting nu & tage tag i mitt liv, kan inte fortsätta såhär..
Och bestämt mej för vad jag ska göra, men inget ja kommer ta upp här förens allt är 100% säkert...
Mycket kvar att göra och vet inte om ja kommer lyckas me mina planer heller,
men håll tummarna för mej är ni schysst...
Jag vill verkligen detta...

Jaja, var på skolan idag också, fett trött har jag vare hela dagen men kämpat på ändå...
Har kar. vecka denna vecka också, så det är ganska slappt...
Igår kväll gjorde jag en uppgift vi fick igår, "Min Drömresa" som rubriken heter...
Så då skrev jag om Rom, inte för att det är min drömresa, men det är ett av ställerna jag skulle vilja åka till..
Finns så mkt intressant & se & höra om ^^,
Så då redovisade ja det i morse, men inte riktigt klar me den så ska göra sista idag på min dator,
det är att dra ut lite bilder & sätta ihop alla papper...
Sen ska jag göra en uppgift jag fick idag som är lite halvjobbig, vet inte riktigt vad jag ska skriva,
men gjort lite av den iaf..
Ska skriva om mitt liv om 25 år, som en novell...
De som måste vara med är att jag är gift & har 2 barn & sen ska ja hitta på sen vad ja
har för jobb och massa sånt..
Fastnade på hur många timmar fritid mina barn har för måste ju tänka så jävulskt då vad dom kan ha,
aja.. Anyway, de löser jag sen...
Haha, sjukt de kändes & skriva *mina barn*... haha, vafaan..
Lite Scaary...

Jahapp, Klockan är bara 17.34 å ja tycker tiden gå AS segt, fan hemskt...
Saknar min pojkvän så grymt mycket... Fan, att de ska vara så långt...
Men va gör man? , Kanske löser sej snart...

Ja vet att de ä jobbigt att ja skriver så mkt, så ska lägga ner nu ^^,
Take Care...



Kommentarer
Postat av: anna

o så har du träffat mig i veckan slyna!<3333333

2008-11-12 @ 20:40:42
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

OJA, att ja har STOLT

2008-11-12 @ 22:54:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback