Steg två av sju avklarat...



Ja, mitt liv börjar gå frammåt, mot det ljusa där allt kommer vara så jävla underbart...
Rubriken talar 2/7 ^^,
Så de går frammåt, för er nyfikna äre inget ja pratar om förens som ja sa i det förra jag skrev...
Att jag inte kommer skriva eller prata om det förens allt är 100% säkert...

Dom ända som vet nått är min bästaste vän Anna & min bästaste pojkvän Robban <3
Ni betyder <33 Jag delar mitt liv med er (F)

Jahajaa, i Torsdags efter skolan så åkte jag till Sundsvall..
Innan vi åkte hem till han & Matte så åkte vill till Sabina å åt makaroner & kötbullar och umgicks lite, de va kuul =D
Tack för maten Sabina <3
Sen åkte vi hem & har mestadeels bara haft de fett myys i helgen =D
Var till birsta på Fredagen också, på Birta City & snurrade runt och ja köpte mej mössa, vantar & halsduk...
Så nu ser jag rolig ut haha, sket i skolan också i Fredags, skulle ändå bara hem till läraren & spela Wii och gå igenom proven som vi hade i Torsdags som gick BLÄ för mej för hade inte läst på och gissade mig fram på det mesta...
Men kommer i vilket fall få reda på hur de gick imorrn isf säket...

Jaja, retsten av helgen var mest chill sam sagt...
Idag på hemvägen stanna jag & Robban på en pizzeria och tjocka oss, ett av dom saker vi är bäst på haha...´
Sen åkte ja hem...

Fan, tro ja ska ner & hämta lite glass nu, blev riktigt sugen..
Så byebye...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback