Ett helt underbart halvår...


... Jafaan, i helgen var min pojkvän här & i Lördags var det vår halvårsdag =)
Helt underbart & mkt, mkt, mkt längre ska de bli...
Mej slipper han inte ;)

Han kommer få ha mej tills vi ä gammal & gråa pensionärer som hyttar käpparna & kastar rullatorn på varandra =)
Hehehe =)


I helgen tog vi då bara de luungt...
Så finns inte så mkt mer att berätta om den...


Idag var jag hemma från skolan också /=
Men kan vara så, men resten av veckan ska jag iaf gå...
Men bara så mkt just nu...

På Fredag ska jag vara med & hålla nått Disco i Ånge på Bobergsskolan, weeey , *not*

Jaja, Amanda är här nu & bara tjaatar om att få klappa Arne, så nu måste ja väll ta fram myspysen.. :)



Robin Hansen ,- You are my everything <3
Du är mitt liv! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback