Sovmorgon...


... Men försov mej ändå... Duktig jag, NOT..
Men iaf, denna gången var de inte helt mitt eget fel utan min sablans mobils fel som
fått för sej & inte funka ibland...
Så när mamma kom 20 min innan bussen skynda ja & klädde på mej & platta de snabbt
& skulle till & åka men hitta då inte min plånbok, så nog fan hade ja hunne om inte den va borta :O
Har inte hittat den än, måste det innan imorgon...

Jaja, mest bara vare chill hela dan, gjorde nyss rent åt chillorna & nu satt ja precis &
tänkte på hur mkt ja saknar min älskade vän Petra Lundh...
Dom gamla tiderna innan hon flytta...
Fan så kul ja hade då, vi var med varann nästan jämt & oavsett om de va lite tjaffs & de jämt
så kunde vi sen låtsas som ingenting & vara bra vänner för det, för vi förstod varann så bra ^^ <3
Men nu känns de som man knappt har nån kontakt med henne & de känns skit tråkigt :(
Verkligen, och hade de inte vare så långt så hade man kunnat hälsat på lite oftare...
Älskar verkligen den tjejen <3


Nu ska ja inte sitta här & snyfta mer, måste ta & leta reda på min plånis...
Kom & hjälp mej & sök?! :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback