Hatar Måndagar - Speciellt Denna...



* Kliva upp tidigt...
* Mitt hår vill inte som jag vill, har ingen frilla längre.. Måste klippa mej...
* Min Älskling åker hem...
* Lång skoldag....
* Tråkiga ämnen...
* Trött som fan & kan inte sova...
* Massa Idioter...

 
Måndagar är äckliga :O , Borde inte finnas,,, Dom är bara jobbig ...
Haha, nu har ja fått klagat lite idag iaf...

Iaf, vad har jag gjort sen sist jag skrev...
Det har mest bara vare lungt & skötte skolan så gott ja kunde förra veckan förutom på Torsdagen
då jag åkte in till Sundsvall & köpte nya underkläder & skor, weeey... =)
Var på Birsta City med lillasyster, Melissa medans morsan & farsan gjorde lite
andra ärenden...
Sen efter att shoppat klart var Jag, Melissa, Robban & Stefan på Max & käka, träffa
syster Veronica där å hennes dotter Amanda :)
Å efter de åkte vi hem & då hängde Robban med som sagt...

Så i Fredags följde han med mej till skolan, å han förstod direkt varför man inte
vill gå i Ånge..,
Blää, fittigt less jag är på skolan & ändå har de bara gått 2-3 veckor...
Men men, så kan de va..
Och skumma dagar har det vare, hahhaa...
Jaja, efter skolan for vi bara hem & tog de lungt...

På Lördagen åkte Jag, Robban, Melissa & hennes kille Sebbe till Boda Borg
och lekte runt, haha.. Skojj vare, tills Melissa lessnat & hade ringt efter skjuts..
Schysst *not*, men ändå ^^,
Hade ju kul ett tag iaf...
Och klarade 12-13 banor tro ja de va...

Å sen igår vare sova ut för en gångs skull..
Sen bad ja morsan skjutsa oss till Konsum så vi fick oss nått & tjocka oss på
& medans vi ändå var ute & åkte så ville mamma åka upp & visa Sveriges Mittpunkt
så de gjorde vi, haha...
Inte vare där som ja minns, så lite skojj vare...
Och sen på vägen hem skulle mamma visa runt andra saker & babbla på , haha..
När ja va hemma så fixade ja & dona med sötnosarna Thyra & Miilo för dom skulle
åka hem igen, *snyft*
Saknar dom redan .. <3

Gått så bra med dom i veckan, mycket bus & grejjande..
Klättrandes i gardiner haha, å poppar runt så sött...
Duscha har dom fått gjort här också, men de va ingen höjdare..

Har tyvär inte laggt ut så mkt bilder på bdb ännu för har inte kameran laddad,

men det kommer... Åsså ska ja väll ta & skicka alla bilder till

Erika (illrarnas ägare) om hon vill ha dom...

Menmen, ska försöka sova nu, nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback