Åhhh, SKÖNA SÄNG...


... Fyfaan va undervart de va & vakna upp hemma i den sköna sängen efter ett par dagar
i fjällen med små, hårda sängar...

Igår kväll blev det bara lungt, jag & Robban kolla på några 2 And A Half men avsnitt & somnade sedan,
sedan vakna han upp vid 05.oo i morse & fick värsta magsjukan & just denna dag när han skulle få
jobba & grejja, men inget & göra åt...
Så idag får ja ta hand om pojken min <3
Jag klev upp vid 10.oo tiden, då såg ja på tv nån timme & sedan satte jag mig här vid datorn...
Alldeles strax när jag skrivit klart bloggen ska ja hoppa i duschen & ta på mig mjukisbrallz
& göra nytta i vår stökiga lägenhet & boka tvätt-tid...
De måste vara fint innan ANNA min undervara vän kommer <3
Gud vad jag saknar min diamantpärla!
De ska bli så roligt!
Robban får fan se till & bli frisk innan dess...

Imorgon ska jag ner på stan också & göra några ärenden, ska på möte klockan 11.3o
& de lär gå fort & sedan gå på ungdomsmottagningen & om någon följer med kan vi
gå på stan också eller nått?!
Nån som vill hänga med?!

Ne , ska inte sitta här & pruppa & skriva för senaste inlägget vart långt nog,
nu ska jag gå dunka musik & göra nytta!
See Ya!

Btw, bilder sen fjällen finns på facebook & snart även på bilddagboken,
tror inte ja pallar ladda upp alla här men någa kommer här undertill:




Uppe på fjällen!


Robin, Ylva Rasmus, Lena & Tommy.


Rasmus som sitter & leker med grillpinnen!


Robban som kör skoter för första gången!


Och här är jag! ^^,




Kommentarer
Postat av: anna

jag hugger ihjäl hans fötter om han är sjuk när jag kommer:(

2009-04-14 @ 13:31:47
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

JA =|

2009-04-14 @ 13:54:49
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback