Ånge...



Idag vakna jag vid 08.oo men låg & drog mej till klockan 09.oo..
Då gick ja ner & tog mej en bit rulltårta som ja bakade till Melissa igår,
den vart go' :) *Mästebakaren Cissy*
Efter de gjorde jag mej i ordning lite snabbt & gick ut med Laika & Sum 
& sedan åkte ja med mamma & pappa till Ånge & gjorde ett ärende vi hade, 
och efter det gick vi till Konsum i Ånge & sedan var det hem som gällde...

Kom hem för ca. en timme sedan & nu sitter jag bara här & tar de lungt, 
ska väll kanske göra tårta åt Melissa snart om inte mamma gör det...

Solen skiner ute också och ja bara längtar mer & mer till det varma vädret,
jag vill ha sommar nu...
Men nu är det inte lågt kvar, hoppas jag..
Idag ska pappa grilla också, *MUMS*
De ska bli så gott!

Den sista ska jag kanske till Stockholm också, men ja vet inte ja..
Ska tänka på det, var älskling som sa det igår kväll att han skulle dit 
& fråga om ja skulle med...
Vad ska ni andra göra den sista? Händer det nått skoj här uppöver?

Ja vet inte när jag åker tillbaka till Sndsvall heller, morsan snacka om att dom 
skulle ner på Torsdag men ja vill hem idag, men isåfall får jag ju ta buss & det är 
så bökigt med Laika & all packning..
Ska hem igen sen till nästa vecka *pust*, den 28:onde för har ett ärende i Ånge då...
Ett jävla åkande fram & tillbaka :O Synd att inte Robban va ledig, då hade han kunna 
komme hit så hade vi kunnat vare här en vecka...
Men nä, den sälen jobbar... /=

Nejnej, nu ska ja röra på mej lite... Funderar på ta en långpromenad idag också men väntar 
tills Melissa kommer hem & hör om hon vill följa med...
Så mycket roligare än att vara ensam...
Sen bor ju morsan uppe i skogen & där gillar man inte & vandra själv, 
man kan bli våldtagen av älgar & ekorrar kan kasta kottar & grenar på en :O

Haha, hittat present åt pappa nu också, hahahha...
Tror jag iallafall, ska prata me Robban om det sedan när inte morsan eller farsan 
är i närheten så dom hör...
De ska bli så kul & få ge han det!!  (A)

Ne, nu ska ja gö tårta sa mamma, kommer om en stund...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback