Anna Jonsson...





... Min bästa vän, hon har vare här...
Hon kom igår eftermiddag & då satt vi vid datorn & småsnacka lite & kolla lite tv sedan
vid 18.3o kände ja att ja ville ha lite luft så vi tog 18.50 bussen ner till stan & gick runt på
IN en sväng, sedan gick vi till Robbans jobb när han slutat & åkte hem...
Vi satt oss & kolla på Kenny Starfighter avsnitten i nån timme också, haha..
Men innan det kolla vi på "Så ska de låta" & "Singing Bee"..
Haha, lite tantig kände man sig, men de va skojj...
Kolla även på "X-effect" på MTV, men man blir så förbannad när man kollar på de :O
Jaja, gick & la oss mellan 00.oo - 01.oo & somna ganksa fort för var så jävla trött sen ja va sjuk,
men jag fick iallafall må bra redan igår & de va underbart!

Idag klev ja & älskling upp vid 10.oo för ja skulle med Anna på stan innan hon åkte hem
& Robban skulle jobba...
Anna var redan vaken då & hade hunnit tage sig en duch så ja tog mej en dusch också 
& fixa till mig lite snabbt & gjorde lite pasta till frukost, inte äte riktigt sen jag hade magsjuka
& de börjar kännas nu...
Jaja, vi tog 11.oo bussen ner till stan & då gick ja & Anna direkt till opitkern så satt där ett tag
& kolla på tv medans ja vänta på koalan, efter de gick vi på IN en sväng, sen ICA & Anna bjöd
mig på en glass,
TACK!
Fan, de va längesen ja åt de, men gott som fan var det...
Så satt å glodde en stund medans vi gluffsa i oss det sedan gick ANNA till tåget & ja tog en
sväng till Robbans jobb & sa GRATTIS åt oss som firar ett år idag, efter de tog ja bussen till Sabina men hon var inte hemma så åkte hem då & kom hem för en halvtimme sen typ...


Ett helt underbar år med dej idag Robin!
Jag Älskar Dej!


Ja känner mej så jävla dålig idag, är så jävla pank på våran ettårs-dag, och ja gick förbi en affär
med 10 röda rosor ja ville köpa men har fan inte ens råd med en :(
Sedan hade jag även vilja köpt lite annat självklart!
Fan, de suger!
Aja, kanske kan baka snickerskakor idag då & gluffsa i oss de & bara ligga här & mysa,
är ju så jävla HAPPY att Robin Hansen har vare min i ETT HELT ÅR!
Och fler ska de bli, i massor...
Miljontals år!!
Det är du & ja gubben, mot världen...
Ända sen första dagen vi träffades...

Skulle vilja dra hem nån film för ikväll också, men de törs ja inte nu när dom babblar massa skit om de här
IPRED lagen, fan ta den!
Skjut er i huve!

Städas ska jag göra klart idag också, men de får Robban hjälpa till me denna gång ;)
Så väntar tills han är hemma, haha..



Kommentarer
Postat av: anna

love you<3

2009-04-18 @ 15:22:24
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Love you to<3

2009-04-19 @ 16:41:20
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback