Ärende-dag...


... Ja, idag vaknade jag 09.oo av alarmet som var ställt & då låg jag & drog mig i en halvtimme -
fyrtio minuter & sedan drog ja med älskling in i duschen...
Efter de klädde jag på mig & gjorde mig i ordning & tog 10.5o bussen ner till stan &
hoppa sedan på 4:an (Nacksta) & hoppa av vid Hedbergska & sedan gick ja & älskling som var med 
upp till djurkliniken för där låg hundvillan ett hunddagis som ja skulle på möte idag klockan 12.3o.
De gick bra där & ja ska ha min första praktikdag där imorgon så jag börjar vid 08.3o.. :)
Får hoppas att de kommer va skojj, men de tror ja nog...
Hundar är mys så..
Efter de gick ja & Robban ner på stan å in på donken & tog två cheeseburgare var medans
vi vänta på att klockan skulle bli 13.oo..
För då gick vi till ungdomsmottagningen för ja behövde nytt recept på p-piller & de tog la en
halvtimme där innan vi var klar & gick då till navet & ladda på mitt busskort & kom då på att
vi va sugen på mat & gick upp på pizzerian där & ja tog en Kebabrulle & Robban nån
Kycklingrulle & åkte sedan hem.

Ja kom hem för typ en timme sedan & ska nu strax städa inför imorgon & kolla om de finns
en tvättid, för hann inte tvätta allt igår kväll..
Anna kommer imorgon kväll, de kommer bli så KUL!
Saknar fislisan!

Men då har ja ju inte tid & sitta här:O
Men är så mätt i magen så orkar inte röra mej än :|
Så sitter nu & smålatar & lyssnar på denna underbara låt!

LYSSNA & NJUT!





Kommentarer
Postat av: anna

hih ijaaa:d

men du måste in på msn så vi kan planera:O kyss<3

2009-04-15 @ 16:07:36
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Men du duschar ju bara pullunge!

2009-04-15 @ 19:19:15
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback