Filmkväll hos Sabina...



... Igår på dan kom Sabina till mej med Maxe & då gjorde vi i ordning fika som vi tog 
med oss & gick ut med hundarna på en längre promenad bortanför Fläsian camping
& satte oss där vid en parkbänk i solen & fika & kolla ut mot havet & bara njöt av värmen
& småsnacka lite, men så började det blåsa kyligt.. :/ *typiskt*
Robban var även med, wihooo <3
Ja, vi satt väll där typ en timme sedan gick vi hem till mej & älskling..
Då kom Micke förbi för han & Robban skulle sätta upp studion & rappa så jag & 
Sabina duschade hundarna & jag lyckades klippa alla klor på Laika, *Jippie*...
Efter det åkte jag hem till Sabina & lämna av Maxe & åkte sedan vidare ner till stan 
där vi gick till donken en sväng, & de hängde en remsa med ballongen utanför som vi ville sno :O
Men måste ta med en sax nästa gång till det :| Haha, aja.. Efter de mötte vi upp en tjejkompis till 
Sabina på Navet & gick sedan till Hemmakväll & hyrde 3 filmer, Babylon, Mirrors & en annan jag 
inte minns namnet på..
Men lika bra de för den var skit, kolla inte ens klart den..
Jaja, efter att vi hyrt filmerna så gick vi & köpte grönsaker & dipp & åkte hem till Sabina, 
var väll hos henne vid 21.oo...
Då kom ägaren till Maxe & hämta honom & vi gjorde efter det klart för kvällen & satte oss 
& kolla på filmerna, jag somna vid sista filmen som var Babylon..
Innan den såg vi mirrors, den var helt okej.. Men gilla inte slutet...
Babylon hade ja sett innan, men den är sjukt bra :) Det är med Vin Diesel..
Klockan 10.oo vakna jag idaf, då smög ja upp eftersom Sabina & hennes kompis sov & jag gick 
på toa & gjorde mej i ordning lite snabbt & tog 10.51 bussen hem till älskling & kröp ner i sängen 
& myste med han ett par minuter, sedan gick vi ut med Laika & nyss så åkte Micke hem, så nu sitter 
jag här & skriver & älskling sitter & väntar på att ja ska bli klar så jag får nog avsluta här ^^


Robin Hansen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback