Fredag...



... är det idag & jag har haft fullt upp, har nyligen komme hem..
Klev upp vid 11.3o & då gjorde jag mej i ordning & gick ut på en 
liten prommis med Laika,
vid klockan 12.50 tog ja bussen ner till stan med Sabina & vi gick 
runt där en snabbis & åt mjukglass & stanna & prata me Linn m.m. på navet & 
tog sedan en buss in till Birsta & mötte upp Carola utanför Ö.B.
Medans hon gick in där kolla vi in rean på cubus, & sen gick vi även in på Gina Trico m.m.
Sedan ringde Carola & sa hon var klar så då mötte vi upp henne & hon hade bilen med sig 
så vi åkte sen på  Willys för både hon & Sabina skulle handla där...
Så jag hjälpte till & packa & bära, & Carola bjöd på glass, tack!
Sedan åkte vi & hämta hennes kille nere på stan & åkte in på  djurkliniken & sedan hem till Sabina..
Vi hann inte göra så mycket mer än att packa upp hennes varor så kom Carolas kille förbi & fråga 
om vi skulle på systembolaget så fick vi skjuts av han, för han skulle också dit ändå & upp till sin gamla 
lägenhet i Kvissleby & hämta grejjer..
Sedan var de hem till Sabina igen & hämta min jacka som ja lämnade där & åka hem & Sabina 
åkte till en fest bortanför mej..

Nu står älskling & gör sej lite i ordning, för vi ska upp till macken en sväng...
Är bjuden på massa fester ikväll också, men ja orkar nog ingen.. 
Är pank också, och det är snart valborg...

Men nu är gubben klar, så ska gå...
Puss puss



JAG ÄLSKAR DEJ ROBIN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback