GoNatt...



... Ville jag bara säga, men först skriver jag lite kort om vad jag gjort idag...
Mot eftermiddagen/kvällen så hämtade syster Ylva upp mig i Bredsand & vi for
till henne i Viskan & bytte bil, for sedan direkt till Torpshammar på Konsum en
sväng & jag hjälpte henne att panta lite & efter det skjutsa hon hem mig till mamma & pappa...
Var här vid klockan 18.oo tror jag & sen dess har jag umgåtts med familjen & sutte vid datorn
& äte mig fet på chili con carne idag eller hur fan de stavas...
Och myst framför tv:n me hela familjen framför "ballar av stål", de är så roligt & se på!

Imorgon blir det & kliva upp vid 09.oo och fixa mig & senare åka till Ånge på Möte med mamma.. 
Sen hem & fira Melissa lite som fyller år då, får se om ja åker hem sen där mot kvällen också..
Ja vill de iallafall, ja saknar min älskling som fan...
Tycker inte om att vara utan han, de känns så ensamt...
Vill bara krypa ner i en säng med han nu & mysa & sova..
Men istället får ja krypa ner i en kall, ensam säng & försöka sova med hjälp av boken Heroin Diares
& Laika...

Så gonatt på er alla!
Sov så gott...



Robin - Jag är så glad att det är vi!
Jag Älskar Dej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback