Halv tio...



... Klev jag upp idag, vakna av att min telefon ringde & de va min morsa som terrade mig, 
så ja prata med henne en sväng & hon snacka om att hon skulle hämta mej idag, ja vettefaan.. 
Men ja, så jag väntar samtal från henne igen nu idag...
Vi skulle till Ånge isåfall imorgon tror ja...
Efter det satte jag mej en sväng vid datorn & snora, haha.. 
Robban vart tjurig som inte kunde fortsätta sova för det :O
Min tjuriga lilla pingvin, men efter en morgonrök & en dusch så va allt bra igen ^^, 
Haha...
Efter duschen platta vi håret & samla ihop en massa pant & tog med det & Laika & gick till 
Tempo så vi blev av med det, och köpe även nå fika :)
Så när vi kom hem fikade vi & småsnacka lite & nu har jag hamnat här & känner mej jättetrött 
i ögonen, hemskt värre... Skulle kunna somna nu...
Men de ska ja försöka låta bli med så ja kan sova inatt...

Fint väder var de idag också, men självklart så blåste de kallt ute.. 
De ända som va drygt...

Hahaha, Laika är så töntig också.. Robban släppte precis ur lite luft ur bäddsoffan som vi 
blåste upp när Anna var här & då springer hon & gömmer sig...
Vilken "modig" vakthund man har...
Haha, hon är så söt så... Men måste försöka få henne & sluta vara så rädd för allt...
Men i sommar blir det mycket träning med henne, då blir de synd om na'  ;)

Ne, nu känner jag att jag vill pilla lite i Photoshop, får ja till nå kul lär ja ju lägga upp de här, annars 
skiter jag i det...

Analpuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback