Hemma igen, men helt ensam...



... Nu är jag hemma i Sundsvall, men känner mig så ensam.. 
Det är så hilma tyst här..
Robban är på jobbet & Laika sover, trött efter allt bus med Sum.. 
Allt jag hör är fläkten som surrar i datorn & mina fingrar som klappar mot tangenterna 
samtidigt som mitt huve fortfarande nöter på massa dryga saker..
Jag är trött, eller ja.. Mina ögon iallafall, men de kom ju nå tårar inatt & har inte sove länge..
Kan nog vara därför, jag klev upp klockan 08.oo i morse & då tog jag mid sista tårtbiten 
som var kvar sen igår, sedan gick jag ut med Laika & borsta ut håret...
Mer har jag inte orkat fixat mej idag, men ibland får man ha sig sånna dagar..
Sedan var de dags & åka så mamma, pappa & jag & Laika satte oss i bilen..
Först var vi & gjorde några ärenden, sedan bar det av hem till mej..
Kom hem för en halvtimme sen typ, mamma var in & klaga på de va stökigt här..
Men ja orka inte bry mej, ja tycker själv det är stökigt..
Men ingen dag ja känner mej för & ställa mej & städa, då blir ja ju bara deppigare än vad jag är..
Ja tror jag bara vill gå & lägga mej, och sova...
Mamma & pappa var väll hör typ en kvart sen stoppa dom ner katten i buren & åkte...

Idag ska jag till Sabina tror ja, men måste samla krafter först så jag orkar...
Annars får jag ta det imorgon om det är okej för henne?

Igår tog jag mej 6401 steg igår också, wihooo.. Haha, inte mkt alls.. -_-
Men nu när ja har mätaren ska de tränas som fan, ska ja till Sabina ska jag nog fan 
gå om ja får ta med mej Laika..
Men då måste ja hitta laddaren till min MP3, blir så tyst & tråkigt annars...

Ne, ja orkar inte sitta här just nu...
Ska lägga mej & vila framför tv:n...
Ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback