I'm Sorry...



Kärlek är inte lätt, fast man ibland så önskar det..
Speciellt inte när man älskar nån så jävulskt mycket som mej, 
och när man en gång får känna äkta kärlek & tror allt ska va enkelt är allt bara svårare.?
Kan man älska nån för mycket?
Jag blir helt känslosam om vad än som händer, hur litet de än är (helt meningslösa saker) inte kul,
ja känner mej som världens sämsta flickvän!
Ja förstår inte vad det är för fel på mig..
Men jag är så rädd & förlora det bästa jag har, 
men det lär jag ju göra om ja fortsätter & vara så töntig som jag är nu..
Men jag är så obeskrivligt mycket kär!
Ja måste börja hålla allt inom mig igen, ja pratar för mycket..
En gång i tiden höll ja allt inom mig, nu släpper ja ut för mycket!
De vrider sig i magen & ja känner mitt hjärta dunka med hårda slag samtidigt som en tår rinner sakta ner för kinden..
Kan inte bara de försvinna & att ja kan vara glad istället & tänka vilken underbar kille jag har..
Vilket underbart liv jag har igentligen..
Nej, för mitt huve ska jämt nöta på onödiga saker, ja vill bara kunna stänga av den?
En gång i tiden kunde ja gjort det på ett eller annat sätt, men den skiten är borta nu & för alltid!
Nu gäller de bara & komma på ett annat sätt men hur?

Ja vill inte va en sån tönt!
Och absolut inte världens sämsta flickvän!

Förlåt, ja ville ba skriva av mej, ja vet nog inte ens hälften ja skrive..
Allt ba kom direkt från mej...

Ja klarar mej inte utan dej Robin <3 Du är mitt liv..
Förlåt, ja vet inte vad det tage åt mej.

Anna, ja klarar mej inte utean dej heller, du är min bästa vän... <3 

Jag älskar er båda, ni betyder mest!
Lämna mej aldrig



Kommentarer
Postat av: Robban

jag älskar dig för den du är, du behöver inte ändra på dig. du är min i mina drömmar, och du är min i verkligheten. utan dig finns inte min själ.du har skapat mig. så bara du kan förstöra mig. så håll om mig och skydda mig. för jag lovar att skydda dig!

// För evigt din pojkvän. Gangsta Rawb <333

2009-04-22 @ 00:40:11
Postat av: z

2009-04-22 @ 06:23:47
Postat av: anna

dü är bäst, jag klarar mig inte utan dig heller, kommer alltid finnas här för dig. Älskar dig<3

2009-04-22 @ 06:25:00
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Robban

Robban: Jag älskar dej gubben, du är bäst!

// För evigt din flickvän!

2009-04-22 @ 11:09:14
Postat av: Robban

Anna: <3

2009-04-22 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback