Jobbig natt...


Ja fyfaan, igår kväll var jag astrött så ja somna typ vid datan så ja gick & la mig &
då va klockan nånstans mellan 20.oo-21.oo, men jag vakna tusen gånger om &
somna om igen, men vid klockan 2 inatt var jag för pigg så jag klev då upp & då skulle
Robban precis gp & lägga sig, så ja gjorde nudlar & satte mig vid datorn en stund och
efter nån timme gick jag & försökte sova igen, men de gick inte :O
Så jag gick sen upp vid klockan halv 4 på toan & sen råka ja väcka Robban med snuskigheter
för ja var uttråkad :O
Så vi hade våran stund sen somna han efter det & ja somna nån timme efter han,
nu ha ja nyss klivit upp igen..
Skulle kunna sova minst 4 timmar till, men då vänder ja på dygnet & de är inte bra...
Ja klev upp & duscha medans Micke var på väg hit för att åka med Robban på jobbet &
Sabina var på väg hit för & hämta ett par brillz hon hade här..
Nu ha grabbarna nyss åkt, och jag ska sitta här en liten stund & fippla & sedan gå ut med Laika,
är det fint väder idag ska jag även gå en långpromenad igen som igår :)
Se om ja hittar nå music också som jag kan ta med mig idag så blire inte så tyst xD
Laika är inte så pratgla' så...

Skulle även behöva småstäda lite idag som att diska & ta reda på rentvätten,
boka tvättid & kanske torka av bordet & sånt shit, men får se va ja orkar..
Om inte annat ser ja till & ta mig ork till det!
Nu är det slut på latheterna!
Tänker inte låta lägenheten få se ut som sist!

Ne, känner detta inlägg inte alls är så kul att läsa så ja ska fan dra nu
& göra annat än att skriva mer ovettiga saker för idag,
lär ju komma in & blogga senare igen..

Tjongeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback