Nittonde April...


... Ja, idag är det Söndag & vad brukar man göra då?
Jo, bara ta de lungt...
Har kollat runt lite på internet & kollat om ja fått nå svar ang. jobb med mera...
Men inte ett enda & nu håller ja på ladda upp dom sista fjällen-bilderna på bilddagboken, 
fett jobbigt..
Men har ju bleve så dålig på att ladda upp, *skärpning skärpning*..

På Tisdag fyller lillasyster år också,  och inte har ja pengar till att köpa nått, men ska väll
iallafall försöka ta mig hem på Fredag/Lördag till morsan & hälsa på iallafall & säga grattis...
Men bara om älskling följer med, så tråkigt annars...

Fint väder idag också, synd att de blåser lite småkyligt bara... 
Annars hade ja vare ute & gått med Laika på långpromenad nu, men ja..
Finns väll inget dåligt väder, bara dåliga kläder som folk säger så ja, 
om sanningen ska fram så är jag är för lat :O
Men fick ju present när Anna var här, en STEGMÄTARE! <3 
TACK älskling...
Osså fick jag en bil & Robban ett flygplan, ihiii.. Så Sött!
Får lägga upp bild på dom sen ;) Haha...
Söt Anna är, haha.. Hon är bäst min gullunge! <3

Eftersom jag inte är ute & går idag & jag ännu inte städat, så ska de fan städas idag efter 
att bilderna är uppladdade på min bdb & jag har skrivit klart här, så då får ni fan inte störa :O
Ska vrålborsta Laika idag också för hon hårar så inåtahelvete, men det är väl så det är '
& ha djur...

Haha, imorse duschade jag också & när Robban klev ur trodde han jag var tjurig så han kasta
en hink vatten på mig den osmarta jäveln, vad hade jag i handen?!
Jo en duschslang så då fick han igen stort, ingen tömmer kallt vatten på mig ostraffat!
Så nu är de krig imellan oss :O Han sa att ja skulle passa mig noga, men han törs inte hitta på nått nytt!
Så åker han på stryk!
Då köper jag en ostbollspåse & kastar på tjockisen!

Ne, nu ska jag göra pasta & äta & Robban, Jag älskar dej fast du är taskig ibland <3
Men det är krig nu! Bara så du vet...



Deathstars <3



Kommentarer
Postat av: anna

kyss

2009-04-19 @ 18:16:27
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anuspuss!

2009-04-19 @ 20:07:52
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback