Så jävla avensjuk på bruden...


...Fan lyssna på videon nedanför, hon har laggt ut jättemånga men här är en av hennes bästa,
å bara lyssna på refrängen <3 Så jävla underbar röst!
Tänk om man hade den /=
Och om ni orkar lyssna gärna på resten, hon kommer bli nått riktigt stort!
Avgudar kvinnan!
http://www.youtube.com/watch?v=60lqUDWdP5Y&feature=user 
(<- Länk så ni hittar mer än den jag laggt upp!)
Inte bara bra röst utan måste säga att hon är fin också som fan =)


Jaja, idag har jag bara tage lungt & vilat från träningen, men imorrn jävlar...
Är de finväder ska ja ut & gå, om inte så ska jag styrketräna inne.
Nu sitter jag här & dricker en massa vatten & äter mörk choklad,
har bestämt att det är nyttigare så ska fan inte äta annat!
Har mejlat folk som söker hunvakt också & fått svar av 3,
en tacka nej p.g.a att det var för långt, den andra har ja fått svar från men väntar
nytt men antar att den personen tackar nej också för hon bodde i Härnösand & det är
ju en bit också.
Men sen hitta ja en tredje som de låter som om det ska gå bra , jag hoppas det =)
För det är en Basset Hound & ja har alltid velat haft en sån så skulle va roligt att få
passa en sådan sötsak, *hoppas, hoppas, hoppas*
Nyss har jag duschat också & nu småsjunger ja lite & ska snart sova, men är inte trött.
Men måste, imorrn äre rätt myckjet göra..

* Städa
* Rensa tvätt som aldrig bleve av
* Tvätta om de finns tvättpass ledigt
* Träna
* Diska
* Färga håret

Men nu ska ja fortsätta & bläddra bland youtube & sjunga ut lite mer med min falska sång, men det är så härligt & kul & sjunga ut, ja bara längtar tills Robban sätter upp studion!




Kommentarer
Postat av: anna

DU SKRIVER INTE ATT DU SAKNAR MIG:@

2009-04-03 @ 07:01:21
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna* Ne för de vet du att jag ALLTID gör! <3

2009-04-04 @ 00:23:09
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback