Så tråkigt,så tråkigt!



... Jag har så tråkigt så ja vet inte vart jag ska ta vägen, hela dagen har känts som en evighet..
Kan den inte ta slut snart?!
Ja funderar på göra varm choklad & ta Laika på en långprommis bort till en bänk 
som finns tusen mil härifrån & stirra ut på havet eller något, min älskling lär ju inte 
orka följa med så är nog ingen idé jag väntar på honom..
Men det skulle vara mysigt!
Det är ju så fint väder idag :)
Kan göra nå mackor isåfall också till, mums.. Jag är hungrig :O

Jag tycker Anna kunde bott här, då hade jag slitit med henne på promenaden..
Ja tror hon lätt hade följt med :D <3

Ne nu ringer mamsen, så ska ta & svara...




Kommentarer
Postat av: anna

haha ja vi hade kunnat traska runt hela jorden:D

2009-04-22 @ 17:22:15
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback