Asta & Martin...



Var jag, älskling & päronen & hälsa på igår & för ni som inte vet vilka det är
så är det min mormor & morfar...
Morfar fyllar år idag men firade han igår & då mötte vu upp han på hemmet som mormor sitter på..
Han fick hembakta kakor av oss & arbetshandskar som han behövde..
Det var lite roligare & hälsa på igår då mormor var piggare, det var roligare & se henne =)

Vi satt där nån timme & sen åkte vi hem..
När vi var hemma var vi social med Sebbe ett tag tills Melissa slutat jobba..
När hon kom he for pappa & mamma iväg & crusa runt i Bonevillen  på Ljungaverk men jag & Robban stannade
hemm för tyckte det var så tråkigt väder..
Istället var vi till Fränsta en sväng & köpte godis & dricka eller ja, pappa betala ;)
Och även nå påsar popcorn & så & hyrde film hemma på tv:n..
Men innan vi kolla på filmerna vi hyrde kolla vi på film som började vid 21.oo, "Anchorman"..
Den var så överdriven, men den var helt okej..
Efter den kollade vi på första filmen Melissa & Sebbe fick välja ut & det blev "Kenny Begins", haha..
Den är så sjukt bra, man kan se den hur många gånger som hellst!
Efter det gick Melissa & Sebbe upp & jag & Robban valde en film & det blev "Push",..
Det var sånna där överdrivna saker folk kunde göra i den som spå in i framtiden & vara telepatisk m.m.
Men jag tyckte den var bra så den borde ni se! :D Men det gäller att hänga med i filmen..
Sen fanns det en del häftiga effekter i filmen.. =)

I slutet av den var morsan & farsan hemma & vi gick upp & la oss & sov för klockan var kring
03.oo på natten...
Vi klev upp vid 11.oo idag & då var jag & älskling min ut med hundarna & fikade sedan..
Jag ställde mig & stekte upp pannkakan som blev kvar igår efter middagen i mjölj & sockrade på så
åt vi det =)
Det är supergott!

Sedan satt vi oss vid datorerna en stund & gick sedan ut 6 grävde Max..
Nu för en stund sen var vi iväg & fiskade men gav upp ganska fort då vi inte fick nått, 
Melissa var även med förhon hade inget & gö då Sebbe åkte hem vid 15.oo idag..
Hon fick en liten ful sak, det var det ända..

Nu sitter älskling & jag i mitt rum vid varsin dator med en Laika som precis börjat gnälla neranför fötterna på
mig, jag tror hon vill ut..
Så lika bra hon får det, så slut på bloggandet för idag men när jag kommer in igen kommer det in lite bilder på bloggen sen förra veckan trorjag det var?
Ska kolla fotodatumet..

Ischlo Pischlo!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback