Bo i Torpshammar..



... ett tag...
Igår åkte jag & älskling dit & vi kommer stanna här ett bra tag för han ska jobba här hemöver,
Laika är även med & en annan hund som heter Contess, det är en Grand Danoi tik på 2 år..

Igår kom vänner till mamma & pappa hit så vart nått glas vin & sånt för dom & wookade även ute & åt, 
hundarna var med ute hela dagen dom också så de tyckte dom va kul!
Lekte lite & så me dom & försökte få dom att komma sams, mamma & pappas hund är ju terrier & de säger ju
allt?, haha... Lite för kaxig ibland bara, men det har börjat bleve bättre..
Dom har ju iallafall inte gjort utfall & huggot varann utan det är bara morr & blickar!

Senare mot kvällen spelade alla kubb utom jag som såg efter hundarna & åt mer av wooken
som var jättegod! :)
Nedan kommer lite bilder sen igår på hundarna också som jag snott från Melissas kamera..

Inatt har man nästan inte sove nått heller för det har vare hemskt varmt på mmitt rum måste be pappa fixa ett myggnät
för inatt så man kan öppna fönstret, det är ju hemskt!
Är så sjukt seg idag & dagen har kännts jättelång..

Klev upp vid klockan 10 för Melissa väckte oss & sa den var 12 den ungjäveln & ljög :O 
Nej då ska va snäll, men lite irriterade var det när man kanappt fått nån sömn..
När ja klev upp var jag & älskling ut med Laika & Contess & efter det tog jag upp dom & gav dom mat..
Sedan satte vi ut alla hundar en stund när det var så fint väder & Melissa, Robban & Jag satte oss
& spela kort..
Jag vann självklart! , *host*, eller ja.. Iallafall i mina drömmar!
Efter suttit där nån timme & kollat till hundarna imellanåt så tog vi en varsin hund & gick på promenad 
med dom sedan fick dom gå in där det var lite kyligare!
Tur var väll det för strax därefter öste regnet ner..
Nyss äte middag, det blev potatis & kålpuddig & nu sitter vi på övervåningen & chillar lite =)
Skönt det också ibland, speciellt när det blev dåligt väder!

Men ska inte tjata mer utan här kommer det lite bilder iställetför :P


Contess...
Contess som jag leker lite med!
Lilla småvresiga Sum & brydda Contess...
Contess & lilla valpen Samo...
Samo & min gullhund Laika...
Samo & Laika, bästa polers... :P
Samo & Contess & en Laika i bakgrunden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback