Boneville...



... Jaha,då har man vare ute med mamma,pappa, älskling, lillasyster & Sebbe & åkt Boneville hela kvällen & smådrucke lite..
Självklart som vanligt så var jag sommest nyktrast förutom mamma som körde & var helt nykter & robbanvar lite fuller tillsammans med pappa ;)
Vi åkte först ner på Torpshammar sen hem igen & hämta mer drickbart, sen åkte vi runt på Ljungaverk en sväng & hem till 
Micke & efter det åkte vi till Byn tror jag det heter? Ligger yp strax innan Ånge..
Iallaafall, åkte till Tok Janne få & satt där ett tag & umgicks, det var ett tag sen man träffa han så de va skojj..
Mer detaljerat orkar jag inte skriva nu då jag vill sova,men kanske kommer imorgon för intresserade..
Eller inte alls, de märks ;)

Mer wollibolli åt folket!


Här kommer oredigerade bilder..




Min kamera börjar bli dålig & gå sönder så måste köpa ny,men har inte cash till det nu :(
Ska först köpa dator, hitta en jag vill ha & den kostade 7.000-8.000kr så
får se om man kan ta & fixa den, annars får jag fixa den andra ja kolla på som kostade kring 5.000kr..
Men ska försöka sattsa på den första...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni måste lova att komma på min inflyttningsfest, sakanr dig gumman!"!<333

2009-08-23 @ 20:35:04
Postat av: Anonym

Jajjimen, bara säga till i tid när den är så :D:D <33 Jag Saknar Dej Med!

2009-08-23 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback