Magda & Johanna...



... kom hit idag & det var jättekul & träffa dom, speciellt Magda som man inte träffat på nått år..
För ni som undrar vilka det är så är det min ena brors (Åke) döttrar!
Magda bor numera i Skåne så hon kom hit uppöver i måndags & blir kvar till Söndag så
förhoppningsvis hinner man träffa henne mer.. 

Sen sist jag skrev har jag bakat också...
Sedan var Åke med familjen här då så då satt vi & fika lite & umgicks, 
var även ut med hundarna & lekte med dom ett tag..

Efter dom åkt följde jag & älskling med mamma & pappa till Fränsta för dom skulle köpa cigg
& jag & Robban köpte för "ovanlighetens" skull en Cola..
Vi var på Konsum i Fränsta, fan vad vilsen ja kände mig där :O
Var ett tag senja var där & tror dom gjort om?
Eller ja, mamma sa dom bytt diskarna eller vad de heter? 
Dom där rullbandsgrejjsemojserna som man kör varorna på när man betalar.. Haha..

Efter det åkte vi hem & jag & Robban övertog datorerna & snart ska jag sätta mig & spela Zoo Tycoon 2
finns inget annat spel på denna dator heller.. Men det är ganska chill det spelet...
Melissa sitter bredvid mig i min soffa & har snott PS3:an & sitter & spelar Larry, 
haha KUNG spel det är!

Imorgon far Robban in till Sundsvall en sväng & hämtar lite papper & så vi glömde
så jag kan skicka in min mobil på lagning...
Även studion ska han ta med sig :) Så de blir toppen det!
Själv ska jag vara hemma här med jyckarna så lär bli en lugn dag eftersom det inte finns så
mycket att göra här ute i buschen, kanske ta en dag med fotografering imorgon på djuren &
köra lite redigering som jag inte gjort på tusen år?
Så jag blir bättre & inte sämre, lär ju va sämst nu!
Tycker ju ändå sånt är kul så länge jag lyckas så!

I helgen kanske man drar till Selånger också, få se om jag hinner få pengar innan dess..
Ska färga håret också innan om jag hinner.. 
Sen ska jag ringa & terra Anneli som brukar klippa mig & se om hon har tid till veckan,
dags för lite förändring igen ;)

En ny Cissy är väll aldrig fel?

Men men, dags för lite spelande nu för ska försöka sova om en timme typ..
Vill inte vända på dygnet utan lära mig & lägga mig i tid & kliva upp i tid..

"KOLLA, EN TANT!"

"DET GJORDE JAG INTE ALLS DET, JAG LANDADE HÅRT GJORDE JAG"

HAHAHAHAHAHA...


Ett tag sen jag bjöd på en bild på mig & det är ju trots allt min blogg
så här kommer häftiga Cissy med en oredigerad bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback