Vad jag inhandlade i Stockholm...



... Ja sist jag var i Stockholm sa jag att jag hade shoppat en del så här kommer det lit kassa bilder
på vad jag köpte men orkade inte ta mig tiden att ta bra bilder, så de blev snabba bilder..! *Klaga Inte*


Ett par jeans & en klänning...

Underkläder, en tröjja, & en skinnjacka...

2 par skor, en väska & en spray som håller den & skorna vita...


Sen köpte älskling & jag självklart PS3 spel...

Köpte även ett grått längre linne som jag glömde att få med på bild, sen är det nått mer jag
säkert glömt men whatever!
Fått med det snyggaste iallafall!
Fick även ett par snygga mjukisbrallor av Robbans mamma, tack <3
Svarta som det står East Rock tro ja? Iallafall på asset!




Kommentarer
Postat av: anna

ååååh snygga inköp:D i love it!

saknar dig babe!!<33

2009-08-16 @ 21:15:24
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Tack gumsan <333

2009-08-17 @ 00:47:26
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback