`´ 2008-03-12 `´

Shiit, kollade upp när jag startade denna blogg & har suttit & läst lite i den
långt bak nu ur år 2oo8, men nu kände jag mina ögon inte palla mer...
Men har haft min blogg sen den 12/3-2oo8, det är rätt länge det!
Kring ett år & 9 månader det..

Och kul var det & sitta & läsa, ska fortsätta nån dag.. Man läser om i början när
jag träffa min underbara pojkvän Robin & vad man vuxit på sig ganska fort..
Det känns som man har ett liv nu & blicka frammot på & inte hålla på & festa
& grejjer en massa längre.. Visst, en del saker saknar man.. Men det är sånt som
kommer komma tillbaka som t.ex göra spontana saker m.m.
Sen äre så kul & se min trogna, älskvärda Anna har följ med ända från starten..
Man börjar känna att vi kännt varann länge nu & helt underbart, inte en enda gång
har vi bråkat eller så.. En vän som alltid kommer finnas vid min sida & som ja alltid
kommer kunna lita på...
Jag älskar dej vännen!

__________________________________________________________

Christian har precis drage efter att vare här nå timmar & fixat sin text
& börjat spelat in sin låt.. Han ska fortsätta med den imorgon.. Ja
själv ska gå & vispa chokladpudding nu & marsansås så vi snart kan kolla på film,
men innan det ska ja springa & kissa nu...

__________________________________________________________


 


Kommentarer
Postat av: anna

blev tårögd!

Och jag älskar dig, du är en så otroligt bra vän! glöm aldrig att jag alltid kommer älska dig och kommer alltid finnas för dig!!!<333

2009-12-16 @ 17:15:09
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Hihi, vad söt du är gumman! Älskar dej med gumman & kommer alltid finnas vid din sida!

2009-12-16 @ 20:11:01
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback