`´ Amanda `´

Skrivet:
2009-12-21 @ 23:50:31


Imorse kom min systerdotter Amanda hit när Robban & jag låg & sov, redan
vid 08.oo i morse ville hon ha upp oss & hon stod hur länge som hellst i dörröppningen
till mitt rum hemma hos mamma & öppna/stängde/öppna dörren men jag orkade
inte då så låtsades fortsätta sova tills hon äntligen gav upp efter hur länge som hellst &
då sov jag till 11-12 idag..
Sen klev jag upp, var lite social med familjen nere & Amanda,
Veronica (Amandas mamma, Min syster) låg & sov på soffan så vi fick hålla
oss smygande eftersom hon jobba natt & hade glömt nyckeln hem till sig så hon låna
soffan här ett tag...
Så efter att äte lite & så & varit ut med hundarna en sväng så tog jag &
älskling & gick upp & jag tog med mig Amanda så satte vi oss 3 framför en varsin dator
& tog de lungt bara..
Amanda satt lite & spela på disney channels hemsida & sen Kalle Kunskap Förskolan som
ja fixade hem lite snabbt... De tyckte hon var jättekul & bra var det så hon inte sprang runt
nere..


Vid 02.oo tiden gick vi ner igen älskling & jag & var ut med hundarna igen.. Strax därefter
vaknade Veronica & vi satt ju nere i köket ett tag med henne då... Tills Robban
åkte & hjälpte mamma & pappa med lite bärjobb..
Själv stanna ja hemma med Veronica & Amanda tills dom åkte vid 16.oo tiden..
Ja Melissa var ju hemma idag också, men hon har inte synts nästan då hon
är inne på rummet mestadels då hon nu har nykillen här..


Har även spelat lite Yatzy/Kort & Monopol med älskling idag också mot kvällen
& mina päron har spenderat en lugn dag framför tv:n..
Robban & ja satt där en stund också innan vi gick upp på rummet mitt & la oss igen
då, så nu ligger vi här bredvid varann & skriver i våra bloggar!
Haha, gullig pojk ja har! Så kul att han verkligen börjat med det!


Shiit va de komme snö idag också, men härligt.. Betyder att snart blir det skoter dags..
Fi fan va skojj!


Var meningen vi skulle åka tillbaka till Sundsvall ikväll också men det har vare
snökaos/olyckor & stopp i trafiken i Sundsvall så åker imorgon förmiddag så
vi iallafall hinner städa av i lägenheten/packa & tvätta...


Ja, har inte så mkt mer kul & skriva.. De händer inte så mkt om dagarna :P
Ehum, ja.. Lär ju blogga en sväng imorgon också sen vet jag inte hur de
blir resten av veckan då vi är i Stockholm...


Följ min blogg
här så är det lite enklare & se när ja komme med nått nytt ;)


Glöm inte & läs min
älsklings blogg nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback