`´ Aslan Behandlad `´

Idag klev jag upp 07.3o i morse & fick sms om att Aslan skulle komma
vid 12.oo tiden för Sonubai (hans matte) skulle vaccinera sig först..
Så gick & la mig i sängen igen med Robban & myste & vilade till 11.00-
12.oo tiden idag.. Klev upp då, satte mig här en sväng & väntade till Aslan kom
förbi & då var älskling & ja ut med dom en sväng..
Sen när vi kom in lät ja hundarna få leka lite & sen kollade ja om ja hittade loppor
på Aslan men kunde inte se några.. Men behandlade honom för säkrhetens skull så
det inte går runt ifall att.. Så nu sitter jag här & får vakta på hundarna hela dagen så
dom inte busar & är uppe i nacken på varandra där medlet har appilicerats,
för det är inte bra..

Ska snart göra nån mat till mig & älskling, sitter & funderar på om ja ska göra pizza idag..
Men tror de bara blir köttfärs & makaroner med nån stekt lök på sidan om..:)
Så tar vi Pizza imorgon eller senare i veckan..

Men innan jag gör käk ska ja göra nån nytta & ställa mig & diska nu sen igår
& Aslans matkoppar så han kan få nått vatten så dom slipper dela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback