`´ Flashfoward `´

Sitter nu & väntar på att klockan ska bli 22.25 då ja ska kolla på
serien flashfoward, får inte missa en enda del ;)
Tur ja kollade upp att dom flyttat den tidigare, innan var den 22.55
eftersom idol var innan...

Idag har Aslan vare här, han kom vid 12.3o tiden & åkte vid
19.oo.. Efter det kom Christian & hunden han är dagmatte förbi & jag drog ner till
tvättstugan & kolla om de fanns tid åvisst fanns de de så gick upp igen,
slängde ihop en mörk tvätt & gick ner med den...

Robban har hjälpt Christian med det sista på hans låt & tror den är klar nu,
under tiden har jag börjat på en lite juligare design som kommer upp sen ikväll
efter serien, för hinner inte pilla med det nu...
Men hoppas ni kommer gilla den! :D

Tråkigt nog blev det inga nya julbilder till den då det är så satans kallt ute :O
Men kanske fixar det sen & ersätter dom gamla bilderna med nya om de blir bättre
väder snart.. :) Annars får de vara, men har kvar photoshop filen så ja kan göra om den...

Christian ska få en överraskning nu också för att han ska ta hand om Laika i Jul, de ska
bli kul & ge han den! :D
Haha, vad det är år jag berätta efter ;)

Imorgon åker jag hem till Torpshammar, vilken tid vet jag inte än..
Ajuste, nu blev jag påmind om en grejj.. Ska kolla hur länge djuraffären
i Skönsberg är öppen...

Skriver sen ikväll när nya designen är uppe!

Kommentarer
Postat av: Evelina

=)

2009-12-18 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback