`´ Här hemma har det tatuerats idag `´

Christian kom förbi på eftermiddagen med en kille från Stockholm som kanske även
ska tatuera mig, men innan ville jag träffa han & se hur han gjorde så kollade
på när han tatuerade Christian idag, de blev riktigt najs.. Men ja vet inte ja,
antingen kan ja göra det hos honom eller hos en riktig tatuerare i Stockholm
i Januari, ska ta & tänka över det ja lite mer så får jag se hur det blir..
Men blev riktigt riktigt sugen när han satt här i köket & ja såg på när
han tatuera Christian, fan vad ja vill tatuera mig.. :)

Nu sitter jag här & mumsar på Marabou's ena nya chokladkaka Toffee Walnut,
riktigt go' måste ja säga! Men mäktig, ja som älskar choklas & kan trycka i mig
det bara på några sekunder men denna kan man sitta ett bra tag med..
Har även testat den andra Yoghurt Raspberry & den är också en ny favorit..
För er som inte testat dom & gillar choklad så rekomenderar ja dom! :D

Har precis också vare ute med hundarna på en längre promenad upp till
Statoil & köpt cola.. Riktigt kallt det börjar bli ute nu, så nu kanske man
snart får sig sin första snö som stannar på backen?
Vill ju ha lite julkänsla nu!
Vet ja har sagt ja inte vill ha nån snö, men nu saknar ja de..
Och ja behöver det så ja kan börja med en riktigt mysig juldesign till denna blogg
så ja kan ta lite nya bilder till den..

_______________________________________________

Här är några av julklapparna, paket till min mamma, pappa &


Paket till Robbans mamma, & hans syskon Sean & Kate...


Sen äre några paket kvar som ska fixas.. :) Men den dagen vi var iväg så rök det
strax över 2.000kr.. Shit va pank man blev på bara nån timme, hemsk känsla..
Men samtidigt härlig när man vet man ska ge bort dom!




Och medans vi var på stan & julhandla häromdan passa jag på & smyga iväg & köpa dessa
underbart fina rosor till världens bästa, finaste & underbara pojkvän
Robin Hansen <3

Jag älskar dej så grymt mycket & du förtjänar tusentals av dessa blommor..


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



kul att du är med:)

2009-12-12 @ 23:53:16
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Robban

Jag älskar dig extremt mycket!

du är värd fler blommor än vad jag någonsin kommer vara! :)



<33

2009-12-13 @ 00:58:54
URL: http://rawbie.blogg.se/
Postat av: anna

nice:D:D

2009-12-13 @ 12:41:29
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

2000 kr?I min familj har vi bestämt att vi bara ska handla klappar för 200 kr.

=)

2009-12-13 @ 14:07:11
Postat av: Cissy

Fridacharlotta: Kul att man får vara med! :D



Robban: Jag älskar dej med, jätte jätte mycket!



Anna: Oyhee baby <3 haha!



Evelina: Ja, här slår man på stort.. Blir inte många klappar men fina, tycker att det äre värt.. Man vill ju ge dom något man vet dom kommer gilla :) Och några julklappar är det kvar att fixa..

2009-12-13 @ 17:58:45
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback