`´ Julen Firad `´

Sitter nu i soffan i Märsta hos Anna & Jimmy & har precis vaknat...
Tog en sovmorgon idag :)
I Torsdags blev det massa go' mat, sen Kalle Anka & sedan öpnnade vi
alla julklappar & ja fick mycket fint, tack tack! :)

Av mig & Robban fick Kate ett djurspel & Sean en basketboll som han önskat sig
jättelänge.
Anna fick ett armband i silver & Jimmy fick lotter..

Jag själv fick lösnaglar, mascara & annat smink, väska, pengar till shoppingen som
vi var iväg på igår m.m.
Av älskling fick jar ett  jättefint silverhalsband, ett hjärta med "Love" på olika språk &
baksidan är blank, tänkte skicka in den & gravera in våra namn där...
Sen en slant av Anita (Barnens Farmor)
Robban fick DJ Hero, Läderarmband, pengar till shopping m.m.
Har glömt en massa, men de kommer bild på det sen & alla kläder vi köpte igår.

Ja som sagt, igår shoppa jag & älskling med Anna... Vi åkte till Upplands Väsby..
De var ju även mellandagsrea *UNDERBART*
Köpte en massa kläder & de mesta från den underbara affären New Yorker,
den är så grym! Ja hitta så mycket snyggt, jeans, nå tröjjor, väst med luva, t-shirt
m.m. & Robban hitta en massa han med.. :) Ska väll ta på mig kläderna idag & ta kort
kort på dom! :D

Men nu ska ja inte sitta här & skriva så mycket mer, hoppas ni alla andra haft en jättebra jul?
Och har ni fått nå fina julklappar? Lämna en kommentar & berätta ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

Nice blogg!

2009-12-28 @ 23:32:33
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback