`´ Lördag `´

Sitter just nu & dunkar lite musik & har precis gett Laika lite rester medans ja
väntar på att mina nudlar ska bli klar.. :)
Älskling har precis tage sig en promenad till macken med Christian..

Idag håller jag på att fortsätta tvätta det som inte blev av igår,
ska även snart damsuga igen som igår då ja måste hålla rent nu medans
Laika behandlas.. Det verkar inte vara bättre än med henne, men hoppas på
en bättring snart..

Imorgon kommer mamma & pappa till stan så då ska vi
åka & handla lite mat för denna månad, får se om Christian hänger
med & gör det också.. Behövs ju inte så mycket då vi snart åker till Stockholm &
innan Stockholm ska ja va hos mamma nån dag också & fira lite jul före där..
Blir så eftersom de blir drygt för mig & släpa alla julklappar till Stockholm & sen hem igen..

Ska även slå in paket idag som är till min familj, så dom kan ta hem dom imorgon.. :)
De ska bli kul , hoppas dom kommer gilla dom..

Men nu är nudlarna klar.. :)

 


Kommentarer
Postat av: anna

snygging, vad gör ni i helgen?:)

2009-12-05 @ 17:50:04
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback