`´ Snart 04.oo `´

Klockan är snart 04.oo & jag har inte gått & lagt mig än,
känner mig inte ett dugg trött men efter detta inlägg ska jag göra
mig klar för sängen..

Ikväll har ja kollat på film med Christian & Robban & hundarna uppe
i sängen & myst...
Kan skriva lite om vad för film & så imorgon, just nu orkar ja inte...

Innan ja sover också tänkte ja bjussa på en egobild, var ett tag sen & hitta
en som är pretty aiight, men de är nog mest för jag saknar mitt blonda hår...

Imorgon ska jag kliva upp vid 09.oo-10.oo tiden så ja inte sover bort hela dagen,
sen kommer nog Christian över & gör klart de sista på sin låt med älskling
som hjälper han...
Sen har ja förhoppningsvis en suprise som kommer upp på bloggen
snart.. Vänta & se ;)



Nattinatt!
________________________________________________________

 

 

Robin i mitt hjärta - Forever! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback