`´ Snart ett nytt år `´

Ja, nu är det inte långt kvar.. Har ni nå nyårslöften?
Kommer skriva mina senare, måste tänka igenom några bra först!


Håller just nu på & ska lägga in bilder & så sen Sthlm, haha...
Hade ju lovat er & min älskling vi skulle ta mycket bilder & dokumentera resan,
men ja.. Lika dålig som vanligt har jag vare på det... Så förlåt,
men ska lägga upp det lilla jag har..
Men det är inge kul & ta nå bilder då ja bara har en skitkamera just nu, snart dags för
en ny förhoppningsvis.. Måste skaffa pengar först...


Idag klev jag upp strax före 11.oo iallafall då älskling väckte mig för att Aslan
som kom igår väckte Robban för han va kissnödig, men strax innan ja va klar för att
gå ut kunde han tyvär inte hålla sig längre så blev en stor olycka i hallen, men kunde
inte skälla på han då de va ja som va för seg & han stod redan & skämdes..
Så torka upp det & gick sedan ut med hundarna..
När ja kom in gav ja dom mat & sedan gjorde jag mig i ordning för tog 12.30 bussen
härifrån ner till stan med älskling & Chrisian & mötte även min söta "koala"-Anna på
bussen som skulle va med oss en stund.. Så först gick vi & tog ut pengar, sen på
systemet & köpte Jäger till mig & killen ikväll.. Efter det blev det Hemmakväll
men då gick Christian iväg & gjorde annat..
På Hemmakväll köpte vi Red Bull till jägern & massa godis + hyrde 3 filmer..
Sen gick Anna till tåget hon skulle med & ja & Robban gick till Ica Espanaden
& köpte Sallad & Cola & tog sen bussen hem & väl hemma var vi ut med
hundarna på promenad men blev bara en jätte kortis då nån
smällde en raket & Laika blir så himla rädd & gjorde allt för att ta sig hem
så snabbt som möjligt stackaren...


Så ikväll ska Älskling, jag  hundarna ta de bara lungt & mysa ihop oss
& mot natten får vi höjja tv:n/Sterion...


Men ska ägna mig tid åt bilderna nu & kameran, har ni tur kommer
dom upp redan idag annars imorgon eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback