`´ Stockholm Imorgon `´

Och jag har inte packat ännu,tåget går kl. 08.30 så måste ta bussen härifrån
redan vid 07-tiden eftersom bussarna är fuckad här..


Kom hem till Sundsvall idag igen & idag har det städats & tvättats..
Nu väntar jag på att tvätten ska torka så man kan börja packa..
Måste även diska, men de går fort! Är inte mkt så..


Idag blev det snabbmat då jag inte hade nån större lust att laga nått
så vi beställde pizza & Christian åt med oss..


Ajuste, har även duschat Laika också innan hon får komma hem till Christian så
nu ligger hon fortfarande under bordet vid fötterna på mig vid elementet & i filten
som ja virat runt henne & myser & slickar på ett oxöra hon fått..
Snart ska Christian få ta henne, kommer sakna henne som fan <3
Men hon kommer ha det toppen hos honom!


Så himla synd att hon inte kunde följa med som de var bestämmt från början :(
Tåget är ju bokat på en djurplats också, men Robbans lillasyster har blivit jätte
allergisk...


Jaja, kanske inte bloggar förens om en vecka nu heller..
Kommer även dokumentera hela resan eftersom
älskling övertala mig
med det så kommer filmer/bilder sen när jag är hemma igen..
Kameran ligger på laddning nu.. :)


See Yaa, ha en härlig jul!


God Jul!

Kommentarer
Postat av: anna

HA SÅ KUL :-D

2009-12-23 @ 07:48:27
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback