En förskyldning som aldrig går bort...


... Ja fyfaan, tycker jag har vare snuvig å slemmig i halsen länge nu...
Jobbigt som fan, inte nog me de så har ja mått illa hela dan... Grymt jobbigt /=

För övrigt har de vare en lugn helg,så finns inte mkt att skriva om än de ja skrev sist...
Imorgon tror ja de blir in till stan en sväng,om jag inte blir sämre..
Ska följa me min pojkvän då han ska göra lite ärenden..

Mamma ringde förut idag också, hon ville att ja å Robban skulle komma dit på Torsdag å elda
i huset å vara hundvakt tills påSöndag för dom skulle till Ingmarie & Jimmy i Västerås å hämta säng,
men isf vill ju ja me å träffa Petra min sötnos =D
Men men, ja sa kanske för Robban ska på jobb intervju i morgon å blire han ska jobba så kan vi ju inte de,
för vill inte vara själv i huset..


Hörde att Melissa skulle fira ett halvår me killen sin också till helgen, så GRATTIS på er <3
Jätte roligt att höra...

Själv har man inte långt kvar tills ett år med min underbara Robban, så grymt stolt över oss...
Världens bästa förhållande så ja, ni borde vara avensjuk ;)
Han är bäst (L)
Robin Hansen, jag älskar dej..
Du å jag mot världen, ingen kan förstöra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback