Gräsklippar-traktor...


... Det vart inge Getberg igår med massa pulkaåkning för de
snöade & var kyligt ute, istället var vi hem till mamma först
allehop & åt sedan åkte vi ungdommar till huset där Petra &
hennes familj sover, vi spelde Monopol hela kvällen &
knarka godis & cola & umgicks...
Vid halv ett skulle Rickard hämta Ingmarie & Jimmy hos min mamma & pappa
så jag & Robban åkte med hem & gick sedan & la oss direkt för vi var trötta...

Vi klev upp vid 11 i morse & jag fika medans Robban kolla på, haha..
Efter det fick pappa skjutsa mig & Robban till Konsum, men han skulle
ändå hämta Melissa vid tåget som vare på skolan idag,
åkte sedan till hans jobb & fixa lite saker & sedan hem.
Hemma satte ja, melissa & min pojkvän & spela Monopol & jag VANN!!!!
Jag är bäst, lalala...
Melissa åkte sedan till Sundsvall & jag & Robban gick ut & lekte  med Gräsklippar-traktorn, haha..
Pappa har ryggskott så hjälpte han =)
Å kul hade vi, robban pajja den en gång :| Så han ville inte/våga inte köra så
mycket mer än den kvart han körde så jag fick göra resten. Men haha,
sen fråga vi pappa om pulka & snöre så Robban fick åka bakom, å de gjorde vi..
Haha, de va kul, haha.... Ja orkade inte hämta kameran för den var inne på
övervåningen, men de va synd de...
Annars hade de bleve roliga kort, sedan har vi kört bil idag också xD
Hihi, min älskling är så söt så. <3

Nu sitter vi här & chillar, för vi har var så duktig idag...
Imorgon tror ja det blir pimpla med pappsen.

Men nu ska vi ner & äta Semlor, puss hej!



Kommentarer
Postat av: robin

hej jag är riktig intresserad av din orm och lovar att hon lär stormtrivas tillsammans med min hane, jag har ett mega terrarie till dom hör av dig jag kan komma upp omedelbart och hämta henne mvh robin tel 0707440661

2009-02-27 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback