Grattis Petra Lundh...


... Idag fyller Petra år, så massa grattis på henne =)
Har även skrivit en grattis hälsning på min bdb å i sms:at till henne , hoppas hon gillar det. <3

Idag vakna jag vid 1, då var Micke  fortfarande kvar..
Och ja han å Robban satt mest bara å chilla ett tag, sen satte jag mej vid tv:n ett tag...
Vid 14-15.oo tiden åkte Micke hem å då ställde Robban sig å diska å ja städade,
nu är det bara att damsuga kvar å torka golvet..
Har även vare elak me Laika idag å borstat henne, å de hon gillar minst är att ja klippt klorna på henne..
De hatar hon verkligen, de går verkligen nästan inte men jag försöker vänja henne med att klippa
lite åt gången och oftare...
Får hoppas de hjälper, för just nu känns de som om ja plågar henne när hon gnäller som bara fan
å försöker göra allt för att fly sin väg /= De känns hemskt.
Men me lite mutning av godis gick de lite bättre tills hon svalt den å då var det full fart igen på gnällandet å allt...

Nu håller ja pågöra korv å mackaroner, å dom börjar bli klar så ska äta...

Anna har fixat min blogg också, tack så grymt mycket hun <3 De blev fint =D
Puss på dej!



Kommentarer
Postat av: anna

kyss<3

2009-02-08 @ 23:06:39
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback