Kabel till kameran...






... Ja här kommer en nyare bild på mej, för jag har äntligen hittat kabeln till kameran nu =)
Anna har fixat om min blogg igen, som ni kan se skrev hon förra inlägget =) Nice shit, STARS =D
I löööv stars.. Tack huney, den blev jättesöt å passar in på  lilla mej =)

Idag har de vare en lugn dag, håller på tvätta så imellan varven...
Har sorterat lite bilder å laddat upp några på bilddagboken =)
Just nu försöker ja och lär mig mer i  photoshop,
just nu hur man tar bort lysande ögon på djur =)
Om en stund kommer jag lägga upp en före & efter-bild så kan ni gärna
kommerntera ärligt om de vart bra eller inte =D


Här kommer före och efterbild på det jag skrev om ovan:


      Före...


      Efter...



Kommentarer
Postat av: anna

stjärt på dig:d<3

2009-02-09 @ 20:21:35
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: anna

stjärt på dig:d<3

2009-02-09 @ 20:21:51
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback