Lämnad ensam med ett sms...


... Ja, då for Robban på jobbet igen vid klockan 11, *snyft*.
Åsså gör han så jag saknar han mer med hans gulliga sms =O

"Jag älskar dej gumman! Saknar dej så sjukt mycket!
Du måste hälsa på mig någon dag på jobbet ju!
Måste få visa upp min söta flickavän! ^^ Jag ringer
dig senare idag!
Kyss & smek på min slyna! <33"

Säger ju de, han är världens bästa pojkvän!
och han är min, min, MIN!
Så jävla stolt!
Fan ja skulle ha sove bort hela dagen så tiden går fortare, men de ska ja fan inte göra nu
när jag väl har lyckats vända tillbaka dygnet rätt så bra.
Sedan så kommer vaktmästaren hit idag också, han ska fixa en fönsterbräda till köket.
Sen vare inge mer tror ja, om han inte tätar fönstret med nya lister i sovrummet.
Jaja,de märks..

Va ska ni göra idag då?
Själv så kanske jag ska höra me Sabina om hon vill ta pälsbollen hon är dagmatte åt
hit så tar vi en lång prommis, eller om hon vill göra det imorgon..
Vilket som, spelar ingen roll..
Ja vet inte ens vad det är förväder ute ännu, ska gå ut me Laika strax så får veta då.
Enligt SMHI ska de vara -10 å imorgon & de ska snöa, BLÄ!
Ja vill ha sommar, så ja kan ligga på stranden som finns nedanför lyan å sola & dricka drinkar
& göra nått ovettigt & må gott!
Fan vad Anna ska tillbringa sin sommar här...!

Jo, Petra kommer på Måndag hit uppöver också, deska bli skojj..
Hoppas hon kommer hit till Sundsvall nått iställetför att vara i tråkiga Torpshammar.

Men fick precis samtal om att vaktmästaren kommer om en timme,
så jag ska plocka undran saker från fönstrerna så att han lättare kommer åt att göra sitt jobb.



Kommentarer
Postat av: anna

DIN TOFFEL, NU FÅR DU LOV ATT KOMMA HEM TILL ÅNGE KOMMUN OCH HÄLSA PÅ MIG INNAN JAG AVLIDER!<3

2009-02-20 @ 17:23:54
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

DU FÅR KOMMA TILL SUNDSVALL DU MED! :| Jag har redan avlidit!

2009-02-23 @ 11:51:29
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback