Monopoly...


... Idag har jag å Robban sove halva dagen, sen gick han ut me Liaka å sen brände vi ut ett
spel till PS2:an å de va Monopol, haha..
Ja ja vet, vi är dåliga...
Så vi testade de å satt framför där nån timme, de vanliga var inte lika kul som i verkligheten,
men sen fanns de en annan sorts monopol man kunde välja å de va helt okej...

Vid 5-tiden drog Robban till Matte för å fira han,
Grattis Matte...
Så nu sitter jag här å har precis laddat upp en bild på bdb,
pratar me Anna å kolla på tv...
"Two and a half men" , fett kul =D Haha, de är så bra...

Efter Robban har komme tillbaka så ska vi kanske dra ner på stan å äta,
på Kebab City eller nått, ska bli fett gott =)
Ja läängtar redan, om inte annat min kurrande mage...
Har inte äte nått på hela dagen så...

Jag försöker även komma på nå ider ja kan göra i Photoshop också så ja kan öva,
men är ingen tänkardag idag känner jag...

Aja, ska kolla klart på tv nu sen fördriva tiden me lite Singstar I guess, har ju fixat lite fler skivor ;)

Lalala gogogo GODBYE!



Kommentarer
Postat av: anna

du äter fan aldrig cissy.

SKÄRPNING!

från och med nu ska du börja äta var 3e timma!

okej? KYSS

2009-02-10 @ 20:56:12
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ja äter alltid :O Så fort ja orkar iaf ^^, hahaha... <3

2009-02-12 @ 00:00:48
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback