Pelle the vaktmästare...


... Ja han kom strax efter att jag hade skrivit förra inlägget, då han kom så gick jag ut på långpromenad
med Laika så länge, rätt härligt..
De måste jag göra oftare =)
När jag var tillbaka var han fortfarande kvar & han hade precis blivit klar med fönsterbrädan till köket,
bra vart det.
Så medans han gjorde andra jobbet som var att täta fönstret i sovrummet gjorde jag lite nytta & diska efter igår,
vart rätt mycket eftersom jag & Sabina bakade & vi var 4 st som åt mat.
Men så kan de va, trevligt vare igår iaf =D

Just nu sitter ja å myser i min ensamhet i robbans kläder, haha..
Snart är han hemma =) Jag längtar så mycket!

Ja håller även på att planera att Laika ska få skaffa valpar så håller på läser lite nu
om avel & annat bra vetande.
Robban hörde att de var en stor fin hane av rasen Samojed som sökte brutta & de
är precis sån ja vill ha till lilltjejen min.
Tror de kan bli übersöta små puppys & va roligt de ska bli.

Nu ska ja flytta datorn till köket.
Så tjhollahoppasan hej!



Kommentarer
Postat av: anna

blir det valpar ska jag fan ha en gratis:D

2009-02-20 @ 22:29:53
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Haha, jasså du?

2009-02-23 @ 11:52:39
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback