Singstar -Rock Ballads...


... Sen sist  ja skrev idag har de inte hänt så jättemycket...

Robban sluta jobbet vid 3 så jag mötte han då nere vid Texas,
då gick vi till Navet men missa precis Birstapendeln så då gick vi på donken å käka isf,
sedan missa vi nästa i väntan på maten så efter att vi hade käkat klart hade vi en halvtimmes inget
att göra så vi gick på Gina å Vera Moda en sväng å kolla runt å sedan till nästa buss..

När vi var framme i Birsta gick vi raka vägen till Willys och handlade en massa, shit va dyrt de är att leva =|

Men men, så kan de vara..

När vi var klara fick vi skjuts hem i Markus SNYGGA bil, haha ..
Den ska ja sno, sen packa ja upp alla varor å satte mej å ladda upp en massa bilder på Facebook,
och sedan drog Robban till Matte så då testa ja nya spelet ja fixat, Singstar Rock Ballads =)

Den gilla ja ^^, Men fan, man har ju ingen sångröst :O Så man blir ju tjurig...

Haha...
Men men, nu har inte Laika fått vare ute på ett bra tag så ska väll tjocka på mej massa
kläder å ta en liten prommis me henne när jag ändå inte har nått vettigt för mej...

Nån som vill ha banankrig sen?
Anna?




Kommentarer
Postat av: Missie

lånar singsta & rock ballads jag.. tack! när kan jag hämta det? :O xD

2009-02-17 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback