Yes Man...


                             

                                                    



... Ja, nyss har man vare på bio för man vart utbjuden av världens bästa Robin Hansen, naa...
Vi kolla på Yes Man, den va skitbra =D
Så värd att se, hihi....
Så mysigt att få gå på bio me Robban också, första gången å fler ska de bli...

Idag har jag faktiskt gjort mer än att sutte hemma...
Idag klev jag å robban upp vid 12-tiden,
sedan låg vi och tog de lungt nån timme framför tv:n å PS2:an för jag hade ändå mensvärk
å var inte sugen på att kliva upp, för hade inte sove bra under natten heller..
HAHA, appropå ingenting... Fan va SÖT Robin är när han sover, min sääl <3
Över till vad jag gjort idag, 14.30 tog jag å robban bussen till Bosvedjan,
för han hade möte om morgondagen å shit när han börjar jobba så ja följde med
som moraliskt stöd hota damerna som fråga Robban massa saker till att vara snäll,
annars skulle ja gå å hämta granatkossor å kasta på dom...
Okej, så kanske de inte gick till, men i mina drömmar när ja satt
där i väntan på att dom skulle bli klar.
Robban klara de så galant på mötet utan mitt stöd så, han är fan bäst på sånt där ungen...
*Massa beröm på Robbibobban*
Efter de for vi ner till stan å vid bankomaterna mötte vi Sabina å en polare till henne,
sen skulle vi till banken å då hängde dom med dit...
Sen hängde vi med Sabina å hennes polare till Ohlssons tyger å kolla runt,
ja ska börja göra lite kläder snart så å de har Sabina redan börjat med å hon försökte
hitta nått att klä sin soffa i...
Sen gick vi på Gina, Vera Moda m.m.
Efter de splittrades vi å ja å Robban gick till SF å kolla ut film å åkte hem sen en sväng å åt,
gick ut me hunden å åkte sen tillbaka vid 21.oo å kollade filmen å nu sitter jag här å
skriver i bloggen medans bubben ligger å kollar på fotboll ,
Spanien mot England...
Ska försöka slita han ifrån de så fuck u läsare, nu drar jag å myser...

;)



Kommentarer
Postat av: anna

mohaha, du och dina granatkossor:P

2009-02-12 @ 05:47:35
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Hörru, klaga inte ;) Dom är bra att ha =O

2009-02-12 @ 21:03:51
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback