En "bussig" dag...


... Jadu, igår var en dag där jag, Robban å Laika spendera våran tid med massa bussturer..
Lite drygt då...

Föst tog vi  buss härifrån till navet tar väll typ en kvart, sen bytte vi buss där som skulle gå till Ånge och åkte till Torpshammar för skulle hem till mamma å pappa å hälsa på å hämta mitt Ps2 m.m.
Vi stannade där å åt middag vid 4-tiden och åkte sen hem med bussen som gick 18.10...
Väl på navet var de dags att hoppa på bussen till Bredsand och gå ut me Laika å slänga ihop lite
kläder och sedan tog jag å Robban bussen till Sabina...
Där bytte jag om å fixa mig, klippte även Sabina =)
Får hoppas hon blev nöjd ^^,
Vart iallafall en raklugg och toppning och klippte upp hennes hår...
När klockan var vid 10 på kvällen så tog Jag, Robban, Sabina å Sofia bussen ner till navet och
vi gick till lyset en sväng, sedan till nån krog som hette Harbits, där vi tog oss några öl/cider..
Efter det vart Sofia hungrig och ville gå till Subway, men de blev isf Kebeb City..
Haha, fett gott..
Men ja höll på att dö där =O För robban beställde 2 såser på kebabtallriken, mild & stark..
Och den starka tog livet av mig :|
Efter vi käkat klart å kissat sönder oss själva tusen gånger så gick vi tillbaka till
Lyset och shaka lite asses å hade kul =D
Men lite tråkigt att man inte träffa så mycket folk man kände, såg Christan
en gång, å även Ivan var där..
Men snacka inte så mkt me dom...

Sedan beslöt jag att Robban å jag skulle åka hem med 2 bussen,
för jag börja tänka på stackars Laika som var ensam hemma..
Så vi gjorde det å gick ut me henne.. Kolla på tv en stund, sen somna jag...
Och min sötnos satt å spela Ps2 hela natten , hihi =D
Gullunge...

Idag vaknade jag vid ett, sen dess har ja inte gjort så mycket mer än
att vare ut me Laika, gått upp till macken, gjort mat å sitter nu här å tänkte
väll ta en dusch så snart ja får ork till det...
Maten var grymt go' iaf =D Kanske skulle bli kock ;) haha...

Nu ska ja ta mej tid å läsa lite andra bloggar...
Speciellt Annas <3
Puss hej



Kommentarer
Postat av: anna

du är bäst!

OCH DRA MIG BAKLÄNGES VAD DU OCH JAG SKA HA KUL NÄR JAG FLYTTAR!<3 älskar dig<3

2009-01-31 @ 16:43:36
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

OJA, självklart...ATT VI SKA =D

2009-02-02 @ 17:57:59
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback